Συχνές Ερωτήσεις

Το δίκτυο της WATT+VOLT είναι πανελλαδικό;

Η WATT+VOLT παρέχει ηλεκτρικό ρεύμα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε όλο το διασυνδεδεμένο δίκτυο ,δηλαδή στην Ηπειρωτική Ελλάδα και στα νησιά : Ζάκυνθος, Θάσος , Μύκονος, Σκιάθος, Σαμοθράκη, Σύρος, Εύβοια, Πάρος, Νάξος, Σκόπελος, Ύδρα, Φολέγανδρος κ.α. . Μέχρι σήμερα κάποια από τα νησιά τα οποία δεν μπορούν να εκπροσωπηθούν από την WATT+VOLT είναι τα εξής: Θήρα, Κάσος, Κως Τήλος, Χάλκη, Ψαρά, Σύμη, Λέρος, Μήλος, Οινούσσες, Νίσυρος κ. α.

Ποια είναι η σχέση του ΔΕΔΔΗΕ με την ΔΕΗ και ποιος είναι ο ρόλος του?
Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι 100% θυγατρική εταιρεία της ΔΕΗ ,ωστόσο είναι ανεξάρτητος λειτουργικά και διοικητικά. Ο ρόλος της είναι η συντήρηση και η λειτουργία του Δικτύου Διανομής. Οι υπηρεσίες που παρέχει είναι αμερόληπτες και ανεξαρτήτως παρόχου.

Ο λογαριασμός στην WATT+VOLT είναι μηνιαίος;

Ο λογαριασμός του ηλεκτρικού ρεύματος καθώς και του αερίου είναι μηνιαίος σε όλους του ιδιώτες παρόχους δίνοντας στους πελάτες το προνόμιο να έχουν καλύτερο προϋπολογισμό του μήνα.

Οι ρυθμιζόμενες Χρεώσεις και τα Τέλη υπάρχουν στους ιδιώτες παρόχους;

Ο λογαριασμός του ρεύματος και του αερίου σε όλους τους παρόχους αποτελείται από 3 συνιστώσες, την αξία του ρεύματος ,τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις και τα τέλη του δήμου. Ο κάθε πάροχος έχει την δυνατότητα να δώσει εκπτώσεις μόνο όσο αφορά τις χρεώσεις του ρεύματος. Όσο αφορά τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις και τα τέλη του δήμου αποδίδονται από τον εκάστοτε πάροχο όπως λαμβάνονται από τον πελάτη μέσω της τιμολόγησης.

Πώς μπορώ να πληρώσω τον λογαριασμό στην WATT+VOLT και πόσο είναι το χρονικό περιθώριο;

  • Σε όλα τα φυσικά καταστήματα της WATT+VOLT.
  • Με την χρήση του έντυπου ταχυπληρωμής σε όλα τα καταστήματα των ΕΛΤΑ
  • Σε οποιαδήποτε τράπεζα της επιλογής σας
  • Μέσω της εφαρμογής μας mywatt
  • Μέσω πάγιας εντολής
  • Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου

Ο λογαριασμός έχει περιθώριο 25 ημέρες για την πληρωμή.

Πώς θα λαμβάνω τον λογαριασμό μου στην WATT+VOLT;

Η αποστολή του λογαριασμό γίνεται πάντα την ημέρα που εκδίδεται ο λογαριασμό με μήνυμα στο κινητό όπου δόθηκε σαν τηλέφωνο επικοινωνίας. Επιπλέον μπορείτε να επιλέξετε την αποστολή του λογαριασμού μέσω φυσικού ταχυδρομείου , μέσω email είτε μπορείτε να κατεβάζετε το PDF του λογαριασμού μέσα από την εφαρμογή μας mywatt.

Πώς μπορώ να αλλάξω πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος και αερίου γρήγορα, εύκολα και αξιόπιστα;

Μπορείτε να γίνεται πελάτης μας είτε τηλεφωνικά στο 231 231 2348 είτε με αποστολή email στο toumpa@watt-volt.gr είτε με την φυσική σας παρουσία στο κατάστημα μας Γρηγορίου Λαμπράκη 185 στην Τούμπα Θεσσαλονίκης.

Στην watt+volt υπάρχει δέσμευση και ρήτρα αποχώρισης;

H WATT+VOLT δεν έχει δέσμευση συμβολαίου ούτε ρήτρα αποχώρησης. Στόχος της WATT+VOLT είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες και η οικειοθελή τους παραμονή στην εταιρεία .

Kάθε πότε χρειάζεται ανανέωση η ΥΔΕ (Υπεύθυνη δήλωση εγκαταστάτη);

  • Κάθε 14 χρόνια για κατοικίες
  • Κάθε 7 χρόνια για κλειστούς επαγγελματικούς χώρους χωρίς εύφλεκτα υλικά
  • Κάθε 1 χρόνο για χώρους ψυχαγωγίας, επαγγελματικές εγκαταστάσεις στην ύπαιθρο

Εάν προκύψει αλλαγή χρήσης της εγκατάστασης, είτε πληγεί από πλημμύρες, σεισμούς, πυρκαγιά κ.α

Ποιος είναι υπεύθυνος για την μέτρηση του ρεύματος και του αερίου;

Όσο αφορά το ηλεκτρικό ρεύμα, για την καταμέτρηση της χαμηλής τάσης όπως για παράδειγμα οι οικίες υπεύθυνος είναι ο ΔΕΔΔΗΕ. Για την μέση και υψηλή τάση υπεύθυνος είναι το ΑΔΜΗΕ, ενώ στο αέριο την καταμέτρηση την πραγματοποιεί η ΕΔΑ. Με την WATT+VOLT έχετε την δυνατότητα να δίνεται και εσείς την μέτρηση του ρεύματος σας μέσω του 231 231 2348 είτε μέσω της εφαρμογής mywatt.

Που απευθύνομαι σε περίπτωση βλάβης ή διακοπής;

Υπεύθυνος για τις βλάβες και την συντήρηση των μετρητών είναι ΔΕΔΔΗΕ( Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας. Τηλέφωνο επικοινωνίας είναι το 11500.

Με την σύνδεση στην WATT+VOLT παίρνω την εγγύηση της ΔΕΗ,ΖΕΝΙΘ,ELPEDISON κτλπ πίσω;

Με την σύνδεση σας στην WATT+VOLT παίρνετε πίσω την εγγύηση που είχατε δώσει στον προηγούμενο πάροχο όσο θα συμψηφιστεί στον τελικό του λογαριασμού. Εάν το ποσό είναι πιστωτικό επικοινωνείτε με τον ανάλογο πάροχο έτσι ώστε να γίνει η κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Η WATT+VOLT αναλαμβάνει πελάτες κοινωνικού τιμολογίου

H WATT+VOLT μπορεί να εκπροσωπήσει πελάτες κοινωνικού τιμολογίου και να του προσφέρει έκπτωση στον ήδη μειωμένο λογαριασμό τους.

Εξασφαλίστε οικονομικές χρεώσεις για το σπίτι σου!

ΡΕΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Δες τα προνομιακά πακέτου της WATT+VOLT και διάλεξε αυτό που σου ταιριάζει. Εξασφαλίστε σήμερα οικονομία στο ρεύμα!

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΠΑΡΟΧΟ

Εξασφαλίστε οικονομικές χρεώσεις για το σπίτι και την επιχείρησή σας!